Zinaida – кърменето може да започне и от 50-тия ден…

Пускам тази тема за да споделя своя опит и да дам кураж на момичета които искат да кърмят за да им кажа , че няма невъзможни неща . Ето и нашата история …..
Еличка беше спряла да расте в мен още в края на седмия месец и се наложи да я извадят по спешност 33 дни преди термин. Роди се 2100 гр и беше в неонатологията 17 дни, през които за съжаление е хранена само с АМ , а на мен  почти не ми даваха да я виждам камо ли да я кърмя, НО аз знаех че най-важното нещо което мога да направя за моето безценно съкровище е да го кърмя и още на втория ден след секциото започнах да се цедя на всеки 3 часа.
В моята стая имаше друго момиче – – когато носеха нейното бебче да го кърми аз ставах да се изцеждам – и денем и нощем…Веднъж една акушерка ме видя и ми каза – защо не си спреш кърмата ? Аз отговорих – защото искам да кърмя ! Тя подигравателно измърмори – ще се цедиш още ден два и ще ти омръзне накрая пак ще му дадеш АМ.
Да ама Не-  оказах се по-упорита отколкото самата аз предполгах. С прибирането вкъщи започнах да замразявам всяка изцедена капчица кърма и когато си взехме нашата принцеса на 17-ия ден започнах да й давам тази кърма . Милото беше още много немощно нямаше силици да суче , затова продължавах да се цедя и давам от шишето. През това време преживях 2 пъти много страшни запушвания с 40 градусови температури и адски болки . Получих и анафилактичен шок – в токсикологията цялата набоцкана и овързана от системи и разни апаратури молех сестрите да ми свалят системите за да мога да се изцеждам (само и само да не ми намалее кърмата)………
И така си откарахме до 50-тия ден когато дребосъчка беше заякнала достатъчно и засука от мен – вярно със силиконовите зърна , но все пак засука ..и до днес я караме така – през деня си сучка през час най- много два , вечер по 2-3 пъти и се надявам да си я караме така още няколко години. Не съм купувала  до този момент адаптирано мляко , дано не се и наложи….
Майчиното сърце може да преживее всичко в името на своето съкровище  …
Мили майчета няма по-хубаво нещо на света от чувството да си кърмиш детенцето  , не се лишавайте от него  Hug Hug Hug

П.П

Вече мога да се похваля че от вчера официално се храним и без силиконовите зърна – те също бяха едно малко препятствие с което трябваше да се справим и успяхме.


Вашият коментар